عجایب 9
فرمول های ریاضی هفتم
نظر ندی کچل بشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تک صدانصر
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرمول های ریاضی هفتم و آدرس hamid1066.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
عباسی

آرشيو وبلاگ
اسفند 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:,,,,,,خودم آوردم, :: 16:20 :: نويسنده : عباسی

به نام خدا وند گل ودریا

سلام...خیلی دلم تنگ شده بود بچه ها چه خبر؟

فرمولام اصلا کامل نیست روش کار میکنم اما یه چیزی فهمیدم خیلی جالب!!!!!!!!!

دیروز داشتم نگاه میکردم تو اینترنت به این برخوردم؟

هر عدد در9*بشه جوع ارقام حاصل میشه 9

مثل:                                                                                     99=11×9

حال اگه9و9رو جمع کنین میشه18و1و8 رو جمع کنین میشه 9

تعجب کردم رو 2تایی دیگه هم انجام دادم کاملا درست بود

اما کاری که من کردم......

           فهمیدم هر چی عدد+9 بشه جمع ارقامش میشه همون عدد حالا چطور؟

17=9+8               خوب حالا8=7+1

خوب خودتون رو هرچی میخواین امتحان کنید البته نمیدونم شاید چیزی که من میگم باشه

بای تا فرمول اصلیم

عباسی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: